تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

طراحی مدرن دکوراسیون داخلی

فهرست مطلب :

طراحی مدرن دکوراسیون داخلی یک دید کلی به قضیه مبلمان اداری مدرن است و امروز ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا با مقاله ای به عنوان ” طراحی مدرن دکوراسیون داخلی ” سعی داریم برخی از نکات و فاکتور ها و همینطور ویژگی های طراحی مدرن دکوراسیون داخلی را باهم بررسی کنیم . در ادامه همراه ما باشید تا باهم به نکات پی ببریم .

استفاده از سبک های متفاوت در مکان ها و فضا های متفاوت و همینطور آرامش پیدا کردن با هر سبک در یک فضا امری شخصی است اما اینجا بحث ما طراحی مدرن دکوراسیون داخلی میباشد که برای فضا های خاص خود علاوه بر زیبایی ، آرامش و روحیه همکاری را به محیط میبخشد . توجه خاص و ویژه به طراحی مدرن دکوراسیون داخلی یا بهتر بگوییم استفاده از اندیشه مدرن برای طراحی دکوراسیون داخلی بسیار تاثیرات مثبتی دارد.

همانطور که در گذشته در مقاله های مختلف گفته بودیم که مدرنیته در مبلمان اداری ساختار اصولی تری ا به این صنعت بخشیده و طراحی های خاص و خلاقی را در این سبک ها دیده ایم . استفاده از سبک مدرن در طراحی دکوراسیون بر تقسیم بنده فضا ها کمک شایانی میکند . همانطور که میدانید تعامل در محط های اداری با طراحی مدرن دکوراسیون داخلی خود بیشتر است . طراحی مدرن دکوراسیون داخلی انعطاف پذیری بالایی را میپذیرد . میز اداری به صورت مدرن طراحی و تولید شده میتواند به طور مثال از فناوری های خاصی پیروی کند یا به طور مثال به راحتی میتوان ابعاد آن را در مواقع لزوم تغییر داد . علاوه بر اینها استفاده از پارتیشن اداری برای استفاده از فضا ها در طراحی مدرن دکوراسیون داخلی یک شرکت یا سازمان بسیار موثر است . استفاده از پارتیشن های سبک و قابل حمل یا استفاده از پارتیشن های اداری تا شو و محصولاتی از این قیبا که در سبک مدرن حال هوای متفاوت تر را به خود گرفته اند.

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری مدرن

طراحی مدرن دکوراسیون داخلی

طراحی مدرن دکوراسیون داخلی در محیط اداری

لازم به ذکر است که طراحی مدرن دکوراسیون اداری نقش مهمی را در کیفیت فضای اداری ایفا میکند .نحوه چیدمان در فضا و استفاده از متریال مختلف برای سقف و کف و دیوار ها که می تواند زیبایی و هماهنگی و همانطور که گفتیم کیفیت خاصی را به محیط اداری شما ببخشد . تاثیر دکوراسیون اداری بر نوع کار و همینطور بر نوع رفتار افراد حاضر در محیط بسیار زیاد است . استفاده از سبک مدرن در طراحی دکوراسیون یکی از ویژگی هایی را که به محیط اداری میبخشد این است که تعامل را راحت تر میکند ، در ابتدا گفتیم که طراحی مدرن دکوراسیون داخلی یعنی اندیشه مدرن در اصولی تر بودن مبلمان اداری ، اینجا هم این موضوع را گسترش میدهیم. به طور مثال استفاده از صندلی اداری مدرن برای کاربر بسیار راحتر است چرا که امکانات بیشتری را در اختیار کاربرش قرار داده است.

تنظیم ارتفاع، تنظیم پشتی صندلی ، تنظیم ثابت یا محرک بودن صندلی اداری و … که همه اینها آپشن هایی هستند که کاربر در طولانی مدت برای نشست روی یک صندلی اداری آسیبی نبیند. بهتر است بگوییم که در جهان امروز که تمام صنعت ها رو به مدرن شدن میرود و همینطور انسان امروزی مدرن بودن را بخاطر راحتی بیشتر و امکانات بیشتر ، در بسیاری از مواقع به سبک های دیگر ترجیح میدهد. امروزه هرکسی دارای اندیشه شخصی خود است و نیاز به تعامل با دیگران در جهان امروز در باب موضوع های متفاوت بسیار بیشتر از قبل حس میشود. استفاده از طراحی مدرن دکوراسیون در هر فضایی میتواند اولین قدم باشد برای انجام امور متفاوت برای هر فرد.

طراحی مدرن دکوراسیون داخلی (۲)

طراحی مدرن دکوراسیون داخلی در کافی شاپ و رستوران

طراحی دکوراسیون داخلی یک رستوران یا کافی شاپ سبک های متفاوتی را میطلبد حتی میتوان از سبک های تلفیقی استفاده کرد اما ما در اینجا راجع به طراحی مدرن دکوراسیون داخلی صحبت میکنیم در برخی از کافی شاپ ها دکوراسیون با سبک مدرنیته طراحی شده است . استفاده از میز و صندلی و کانتر پذیرش با خلاقیت و همینطور به کارگیری این نیروی خلاقیت برای کف و سقف و در و دیوار یک کافی شاپ میتواند امری جذاب باشد.

استفاده از پوستر های ۳D در دیوار نکته قابل توجه ای است یا به کارگیری نور های لایت و مخفی برای یک کافی شاپ بسیار موثر است . نور بلک لایت یا همان نور های شبرنگ نمای خوبی را به محیط میدهند و همه ای انها بخشی از طراحی مدرن دکوراسیون داخلی برای یک کافی شاپ به حساب می آید .استفاده از میز و صتدلی های شیک میتواند این امر را بیشتر نمایان کند . امروزه به تازگی رستوران هایی با فناوری های تکنولوژی شروع به کار کرده اند. ادغام تکنولوژی با طراحی دکوراسیون داخلی ، سبک مدرن را بوجود می اورد.

بیشتر بخوانید : دکوراسیون رستوران و کافی شاپ

طراحی مدرن دکوراسیون داخلی

ویژگی های سبک مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی

در چند دهه اخیر استفاده از سبک مدرن در دکوراسیون داخلی رواج پیدا کرده است و طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. سبک مدرن ویژگی و خصوصیات منحصر به فرد خود را دارد ولیکن بسیاری از افراد معتقدند که سبک مدرن بیش از حد ساده است . اگر که دکوراسیون داخلی شما به با رعایت قوانین و اصول سبک مدرن طراحی شود نه تنها محیط شما زیبا تر می شود بلکه شما می توانید از فضای در اختیار خود استفاده بهینه تری داشته باشید.

نکته مثبت و ویژگی که سبک مدرن دارد این است که شما در کنار این سادگی و زیبایی سبک مدرن به دلیل استفاده نکردن بیش از حد وسایل تزئینی و مجلل شما به راحتی در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد و در عین حال صاحب محیطی با طراحی مدرن و شیک خواهید شد همچنین از دیگر ویژگی های سبک مدرن می توان به این موضوع اشاره داشت که شما دیگر دغدغه نظافت وسایل مختلف را نخواهید داشت چرا که شما از کم ترین وسایل تزئینی در دکوراسیون خود استفاده کرده اید.

جدا از داشتن دکوراسیون داخلی مدرن شما نیازمند نورپردازی مناسب نیز می باشید چرا که نورپردازی صحیح تکمیل کننده دکوراسیون داخلی مدرن شما می باشد. برای مثال بهتر است از لامپ های هالوژنی برای دلنشین تر شدن فضا استفاده کنید. همچنین می توانید برای زیبایی بیش تر از آباژور نیز استفاده کنید ولیکن به این موضوع توجه داشته باشید که آباژور شما باید با سبک مدرن تناسب داشته باشد.

modern2

سپاس از همراهی شما با مبلمان اداری یکتا

اینستاگرام مبلمان اداری یکتا

مطالب مرتبط :

اهمیت میز پذیرش

اهمیت میز پذیرش

اهمیت میز پذیرش در مجموعه های کاری متفاوت ، مختلف است . میز های پذیرش تنوع بسیار ززیادی را دارند و این تنوع بالا کارایی

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند