تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

بررسی کاربرد میز کارگروهی و دلیل محبوبیت آن

فهرست مطلب :

خلاصـــه ای از مقاله:
انتخاب میز کارگروهی مناسب می تواند در پیشرفت فضای کار گروهی در دفتر شما بسیار موثر باشد. اگر کار گروهی برای موفقیت در کسب و کار شما حیاتی است، بنابراین بایستی یک محیط اداری ایجاد کنید که تیم ها بتوانند رشد کنند. بنابراین با انتخاب میز تیم ورک و دیگر قطعات مبلمان اداری مناسب می توانید ارتباط و همکاری بین کارمندان را ارتقا داده و کار گروهی را بهبود ببخشید.

انتخاب میز کارگروهی مناسب می تواند در پیشرفت فضای کار گروهی در دفتر شما بسیار موثر باشد. اگر کار گروهی برای موفقیت در کسب و کار شما حیاتی است، بنابراین بایستی یک محیط اداری ایجاد کنید که تیم ها بتوانند رشد کنند. اینجاست که انتخاب مبلمان اداری و طراحی مناسب آن برای فضای دفتر کار اهمیت پیدا می کند. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی کاربرد میز کارگروهی و دلیل محبوبیت آن بپردازیم.

مهمترین دلایل اهمیت و محبوبیت میز کارگروهی چیست؟

مسلما طراحی دفتری که کار تیمی را آسان تر می کند، می تواند به افزایش بهره وری کارمندان شما کمک کند. مبلمان اداری فقط امکان نشستن و کار کردن و ایجاد جلوه مناسب دفتر شما را در اختیار کارمندان قرار نمی دهد. همچنین برای بهره وری کارمندان و گردش کار مداوم آن حیاتی است. بنابراین با انتخاب میز تیم ورک و دیگر قطعات مبلمان اداری مناسب و همچنین طراحی آنها به بهترین شکل ممکن می توانید ارتباط و همکاری بین کارمندان را ارتقا داده و کار گروهی را بهبود ببخشید. به یاد داشته باشید که اهمیت انتخاب و طراحی میز اداری تیمی و سایر قطعات مبلمان اداری جهت کار گروهی کارمندان بسیار بالاست چرا که آنها می توانند تأثیر چشمگیری بر بازده کار گروهی داشته باشند.

دلیل محبوبیت میز کارگروهی

مزایا استفاده از میز کارگروهی

میز تیم ورک یا میز کارگروهی مزایا زیادی دارد که در ادامه به چند مورد مهم اشاره خواهیم کرد:

  • امکان استفاده از چاپگر و اسکنر به صورت گروهی
  • چیدمان آسان و داشتن دکوراسیون زیبا تر و منظم تر
  • ایجاد فضای مناسب برای افراد یک گروه
  • ارتباط و اتحاد بیش تر میان کارمندان

teamwork

کاربرد چیدمان مبتنی بر کار گروهی و میز کارگروهی برای مشاغل چیست؟

حتی بدون پارتیشن بندی نیز می توان از طرح های مختلف میز کار جهت بهینه سازی بهره وری تیم و گردش کار با طراحی های متناسب با نیازها و چیدمان اداری مختلف استفاده کرد.

تیم هایی که به ارتباط مکرر بین اعضا نیاز دارند، می توانند از موقعیت قرارگیری اطراف یک قطعه مرکزی استفاده کنند. چنین چیدمانی برای تیم های کارکنان چهار نفره یا کمتر جهت استفاده بهینه از میز و فضای کف، مناسب ترین گزینه است.

از طرف دیگر میزهای خطی می توانند گروه هایی را که ممکن است به ارتباط کمتری بین همکاران نیاز داشته باشند به طور کارآمد در خود جای دهند. همچنین می توانید الگوی شطرنجی را برای میزها در نظر بگیرید که همچنان کارمندان را قادر می سازد در حالی که استانداردهای فاصله اجتماعی را دارند، بتوانند به خوبی و در فاصله مناسب با یکدیگر مکالمه کنند.

یکی از اشکال معروف چیدمان دفاتر، Team-Cluster یا چیدمان مبتنی بر کار گروهی است که طرحی است که اساسا برای کارهای تیمی در نظر گرفته شده است.

در این چیدمان کارمندان یک شرکت گروه بندی می شوند که هر تیم برای همکاری بهتر یک میز کار تیمی واحد دارد. با توجه به نوع کاری که باید انجام شود، شکل و اندازه میز می تواند متفاوت باشد.

میز اداری تیم ورک

Team-Cluster در مقایسه با سبک های دیگر سهولت جریان ارتباطات بین کارمندان را برای شرکت ها بسیار آسان می کند و بهترین حالت ممکن برای شرکت هایی است که کارشان تا اندازه زیادی به تعامل کارمندان، جلسات یا بحث و گفتگو بستگی دارد.

مزایای این سبک چیدمان و استفاده از میز اداری تیم ورک عبارتند از:

  • موانع را از بین می برد و جریان روان تری از ارتباطات را در فضای کار تقویت می کند
  • ساده سازی جریان کار و افزایش بهره وری
  • تیم سازی را در بین کارمندان تقویت می کند
  • مناسب برای کارهای مربوط به گروه
  • باعث صرفه جویی در فضای کار در دفتر می شود

کار گروهی برای مشاغل چه مزایایی دارد؟

ارتباط بهتر

مزیت اصلی یک سازمان مبتنی بر تیم این است که چون معمولا هیچ مدیری وجود ندارد یا فقط یک مدیر بر چندین تیم نظارت می کند، ارتباط بین کارمندان بسیار آزادتر و موثرتر است. سازمان های مبتنی بر تیم فاقد لایه های متعددی هستند که در غیر این صورت کارمندان مجبورند قبل از طرح پیشنهادی یا دریافت برنامه برای اجرای ایده جدید از آنها عبور کنند.

برطرف کردن سریعتر مشکلات

این ارتباطات بهبود یافته همچنین به این معنی است که شرکت ها می توانند مسائل کاری را سریعتر حل کنند زیرا کارمندان می توانند با سرعت بیشتری اطلاعات را به اشتراک بگذارند که سرعت پاسخگویی را افزایش می دهد.

انواع میز کارگروهی

نیروی کار انعطاف پذیر و توانمند

مزیت دیگر این است که سازمان های تیم محور انعطاف بیشتری نسبت به سازمان های دارای ساختار سنتی دارند. شما می توانید به عنوان صاحب مشاغل کارمندان را از یک تیم به تیم دیگر منتقل کنید تا مهارت و استعداد آنها را به حداکثر برسانید و همچنین انگیزه آنها را با چالش های جدید حفظ کنید. کارکنانی که به صورت تیمی کار می کنند نیز نقش های خاص خود را در سازمان درک می کنند و همچنین احساس اعتبار و قدرت می کنند.

بهترین نحوه چیدمان مبلمان اداری برای کار گروهی چیست؟

شما می توانید بدون اینکه نیازی به اتاق های کنفرانس داشته باشید در داخل دفترتان فضایی جهت کار گروهی ایجاد کنید. از جمله طراحی های جدید چیدمان فضای اداری می توان به چیدمان اداری مبتنی بر کار گروهی اشاره کرد که در آن کارکنان گروه بندی می شوند. غالبا یک فضای کاری تیمی شامل ایستگاه های کاری مجزا و همچنین فضایی جهت همکاری است که می توان از انواع میز اداری تیمی با طراحی زیبا و کاربردی برای ایجاد این فضاها استفاده کرد. این کار نیاز به اتاق های جلسات و کنفرانس را کاهش می دهد و برای کسب و کارهای کوچک که فضای کمی در اختیار دارند مزایای بسیار خوبی را ارائه می دهد.

اهمیت میز اداری تیمی

شما می توانید با انتخاب میز کارگروهی ۲ نفره و میز کارگروهی ۴ نفره با طراحی زیبا و حرفه ای بهترین طراحی دکوراسیون ممکن را جهت انجام کار گروهی در دفترتان داشته باشید. گروه مبلمان اداری یکتا آماده ارائه خدمات در زمینه انواع میز اداری از جمله میز کارگروهی با کیفیت بالا و طراحی جذاب و حرفه ای و البته متناسب با دکوراسیون اداری شما می باشد.

مطالب مرتبط :

میز کنفرانس کلاسیک W30

میز کنفرانس کلاسیک

میز کنفرانس کلاسیک یکی از پرطرفدارترین میز های اداری می باشد که معمولاً از چوب طراحی و تولید می شود . ما در مجموعه مبلمان اداری

تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی

تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی

تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی یکی از سوالاتی است که در ذهن بسیاری از مشتریان پیش میاید. تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی و کارمندی

طراحی ست دکوراسیون اداری

در اطراف ما بسیاری از مسائل وجود دارد که جنبه‌های پنهان آن از نگاه ما دور می‌ماند. اما همیشه کسانی هستند که نگاه خود را

میز کنفرانس شیشه ای

میز کنفرانس شیشه ای

استعلام قیمت میز کنفرانس شیشه ای به همراه مشاوره خرید میز کنفرانس شیشه ای یکی از مهمترین اجزاء یک دکوراسیون اداری به شمار می‌رود، میز کنفرانس

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند