تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی

فهرست مطلب :

تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی یکی از سوالاتی است که در ذهن بسیاری از مشتریان پیش میاید. تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی و کارمندی در ظاهر بسیار واضح است اما ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا تصمیم داریم تا شما را با تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی در ابعاد تخصصی تر و کارا تر آشنا کنیم . در پایان این مقاله می توانید انتخاب مناسبتری را برای دکوراسیون مبلمان اداری خود داشته باشید و و فضای دفتر کارتان را با اصول و همراه با جلوه بهتر به نمایش گذارید . البته لازم به ذکر است که در این مقاله گریزی به سبک های متفاوت در تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی نیز خواهیم داشت تا با جذابیت مبلمان اداری بیشتر از پیش آشنا شوید. در ادامه همراه ما باشید.

مبلمان اداری یکتا تولید کننده انواع مبلمان اداری کلاسیک ، مبلمان اداری مدرن و مبلمان اداری لوکس می باشد. برای آشنایی با محصولات ما به بخش های مربوط مراجعه نمایید.

خرید میز و صندلی اداری

خرید میز و صندلی اداری از قدم های اول یک سازمان برای تغییر در فضای کاری خودشان می باشد . مبلمان اداری هرچه جدیدتر باشد کارایی آن بیشتر و زیبایی آن دوچندان است و البته همانطور که قبلا گفته ایم مبلمان اداری جدید تر و مدرن تر ایده پردازی و خلاقیت را برای کار شما به ارمغان می اورد و سرعت انجام کارها به دلیل کارا تر بودن این سبک میز اداری و صندلی اداری و راحتر بودن ارتباط با سایر همکاران بیشتر میشود. در خرید میز و صندلی اداری باید به نکاتی توجه کرد که برای هر شخص در سازمان چه نوع میز و صندلی مناسب است و فاکتور های این امر را در ادامه با شما بررسی میکنیم.

بیشتر بخوانید: خلاقیت در دکوراسیون اداری

تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی

تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی

نکات خرید میز و صندلی اداری مناسب

نکات و فاکتور های خرید میز و صندلی اداری و در کل مبلمان اداری مناسب به صورت زیر است:

۱-توجه به متراژ شرکت و انتخاب مبلمان اداری با ابعاد مناسب

۲- توجه به پست و مقام هرشخص در سازمان ( افراد در جایگاه های مختلف کار های متفاوت و ابزار متفاوت و همینطور ساعت کاری مختلفی را دارند )

۳- تضمین کیفیت و گارانتی و خدمات ، از سوی شرکتی که مبلمان اداری را خریداری میکنید .

۴-زیبایی و کارایی در کنار هم

۵- همسازی سبک مبلمان اداری با نوع کسب و کار و محیط اطراف

بیشتر بخوانید: مبلمان اداری مناسب

خصوصیات میز مدیریت

میز مدیریت ویژگی های خاص خودش را دارد. البته در برخی از خصوصیات ، با میز های کارشناسی و کارمندی نقاط مشترک دارند اما تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی را باهم بررسی میکنیم و در اینجا خصوصیات میز مدیریت را بیان میکنیم :

میز مدیریت ابعاد بزرگتری نسبت به میز کارمندی یا میز کارشناسی دارد به صورت استاندار ابعاد میز مدیریت باید ۲۰۰ در ۹۰ باشد اما ما در مبلمان اداری یکتا به صورت سفارشی به دلخواه مشتری و بر حسب مکان مشتری و کاربری مشتریانمان از میز مدیریت ، ابعاد را بر حسب انتخاب شما تغییر می دهیم . در نظر داشته باشید طول کمتر از ۱۸۰ معمولا به عنوان میز مدیریت استفاده نمیشود. سازگاری محیط اتاق مدیر و دکوراسیون میز و صندلی آن نمای خوبی را به کار شما میدهد . استفاده از سبک های متفاوت و رنگ های دلخواهتان این زیبایی را دو جندان میکند . در نظر داشته باشید که بهتر است میز مدیریت را اگر با سبک کلاسیک انتخاب کرده اید ، از رنگ های طرح چوب استفاده کنید و اگر سبک مدرن را برای مبلمان اداری خود برگزیدید از رنگ های روشن استفاده کنید . چرا که این ترکیبات نمای سبک مبلمان اداری شما را بهتر و بیشتر میکند البته که انتخاب رنگ با سلیقه مشتری است و کارشناسان ما در این امر شما را یاری میکنند.

بیشتر بخوانید : ست مبلمان اداری

میز مدیریت و میز کارشناسی 1

تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی

ویژگی های مشترک میز مدیریت و میز کارشناسی

در این قسمت از مقاله ای که تحت عنوان تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی به شما ارایه شده قصد داریم نقاط مشترک در میز مدیریت و میز کارمندی را برای شما بازگو کنیم . استفاده های متفاوت در هر کدام از این میز ها باعث ایجاد تفاوت شده اما چه نقاط مشترکی را باهم دارند یا میتوانند داشته باشند. در یک سازمان یا شرکت اگر قصد یکپارچگی را دارید طبیعتا طراحی و سبک کل دفتر کار باید به یک شکل همساز هم باشد. شباهت رنگ و طرح استفاده شده در یک میز کارشناسی با میز مدیر یکی از همین نقاط مشترک است. استحکام و مقاومت هر دوی آنها باید بالا باشد و نکته قابل توجه اینکه ما شباهت و مشترکات دیگری را برای این دو میز اداری فراهم کرده ایم . در مبلمان اداری یکتا تمام میز های اداری اعم از میز مدیریت . میز کارشناسی . میز کنفرانس . میز کار گروهی . میز منشی یا کانتر پذیرش شامل خدمات و گارانتی میباشد.

خصوصیات میز کارشناسی | کارمندی

میز کارشناسی ابعاد خاص خود را دارد . ویژگی های منحصر به فرد میز کارمندی به دلیل استفاده از آن در حداقل روزی ۸ ساعت میباشد که کارایی بهتر و دسترسی مناسبی را باید به همراه خود داشته باشد . تبادل نظر با سایر همکاران باید صورت بگیرد و این امر زمانی امکان پذیر است که به نکاتی توجه کرد :

۱- ابعاد استاندارد میز کارمندی

۲- سبک میز کارمندی و طراحی مناسب آن

به طور کلی میز های کارشناسی و کارمندی دارای ال می باشند که کاربرد میز را بیشتر میکند و محفظه را برای نگهداری اسناد و مدارک و وسایل کاربر فراهم میکند.

تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی

نتیجه گیری از مقاله ” تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی “

در بخش تحریریه مبلمان اداری یکتا پس از صحبت با کارشنان و مشاورانمان متوجه شدیم بسیاری از مشتریان تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی را نمی دانند و برایشان سوالاتی پیش می اید . در این بخش سعی داشتیم تا این تفاوت ها را بازگو کنیم تا مراجعین به سایت ما با خواندن این نکات تفاوت ها را در یابند . به طور کلی میز های اداری جایگاه خاص خود را دارند . روی هر میز اداری کامپیوتر و اسناد و تقویم و قاب عکس و بسیاری از اشیا دیگر قرار میگیرد . پس چه خوب است که میز اداری خود را به صورت آگاهانه تر انتخاب کنیم. مبلمان اداری یکتا این نوید را به شما میدهد که کارشناسان ما در امر انتخاب مناسب شما را تا آخرین مرحله یاری میدهند . تا با اطمینان خاطر مبلمان اداری دلخواه خودتان را انتخاب کنید.

تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی

« برای ارتباط با کارشناسان مبلمان اداری یکتا با ما تماس بگیرید »

| تماس با ما |

مطالب مرتبط :

نکاتی برای طراحی اتاق کنفرانس

طراحی یک اتاق کنفرانس مناسب را میتوان به اندازه استخدام کارمندان برای شرکت یک امر مهم دانست. همچنین طراحی سالن کنفرانس اداری باید با اهداف

خرید آنلاین میز اداری

خرید آنلاین میز اداری

خرید آنلاین میز اداری عنوان این مقاله از مبلمان اداری یکتا می باشد . هدف از این موضوع راهنمایی شما برای انتخاب های مناسب در

تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی

تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی

تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی یکی از سوالاتی است که در ذهن بسیاری از مشتریان پیش میاید. تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی و کارمندی

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند