تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

میز کنفرانس ۲۰ نفره

فهرست مطلب :

میز کنفرانس ۲۰ نفره برای شرکت های بزرگ به انواع مختلف طراحی و تولید می‌شود. میز کنفرانس یو شکل ۲۰ نفره، میز کنفرانس مستطیلی ۲۰ نفره، میز کنفرانس دایره ای ۲۰ نفره از انواع این میز های کنفرانس به حساب می‌آیند. در ادامه به صورت کامل در رابطه با ویژگی‌ها و تفاوت های میز کنفرانس بیست نفره در طرح های و اشکال متفاوت توضیحاتی را ارائه می‌دهیم. میز کنفرانس ۲۰ نفره می تواند گزینه ایده آلی برای این منظور باشد. هنگام خرید میز کنفرانس بایستی توجه داشته باشید که سفارش خود را متناسب با محیط کارتان قرار دهید.

میز کنفرانس ۲۰ نفره برای شرکت‌ها و کسب و کارهای نسبتاً بزرگ انتخاب هوشمندانه است. اگر صاحب یک شرکت و یا کسب و کار بزرگ هستید و همینطور کارمندان زیادی دارید و در جلسات کاری خود افراد زیادی را دعوت می‌کنید بهترین گزینه برای شما خرید میز کنفرانس ۲۰ نفره می باشد. میز کنفرانس بیست نفره جزو اصلی‌ترین اجزای مبلمان اداری است که باید خریداری کنید تا جلسات شما در فضایی مناسب و تاثیرگذار تشکیل شوند. در ادامه این مقاله سعی داریم به طور کلی به اهمیت میز کنفرانس در کسب و کار شما و ویژگی های مهمی که یک میز کنفرانس ۲۰ نفره باید به منظور جذابیت و تاثیرگذاری بیشتر داشته باشد را برایتان توضیح دهیم.

اهمیت اصولی بودن میز کنفرانس ۲۰ نفره

میز کنفرانس اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش در شرکت شما می باشد. شما در جلسات خود علاوه بر کارمندان خود ممکن است افراد دیگری را نیز دعوت کنید برای همین زیبایی و از همه مهم تر اصولی و راحت بودن میز کنفرانس شما اهمیت زیادی دارد و در جلسات و روابط کاری شما تاثیر زیادی دارد. برای مثال و توضیح بیشتر شما اگر یک میز کنفرانس که اصولی طراحی نشده باشد خریداری کنید کارمندان شما در جلسات احساس نارضایتی می کنند و به مرور زمان به آن‌ها آسیب جدی وارد می شود. علاوه بر این موضوع کارمندان شما زمانی که احساس ناخوشی و ناراحتی داشته باشند در جلسات تمرکزشان را از دست می دهند و مسلما جلسات شما بازدهی خوبی نخواهد داشت. برای همین است که ما به شما توصیه می کنیم قبل از خرید میز کنفرانس ۲۰ نفره اطلاعات کافی مورد نیاز را داشته باشید.

چند نکته هنگام خرید میز کنفرانس ۲۰ نفره

  • حفظ اصول ارگونومی نکته بسیار مهم و حائز اهمیت در طراحی انواع میز کنفرانس و سایر مبلمان اداری است. اصول ارگونومی منجر به راحت تر و کارآمدتر شدن امور می‌شود. درواقع ارگونومی یعنی ایجاد راحتی در عین بهره‌وری بیشتر است؛
  • یکی دیگر از نکات بسیار مهم در طراحی و خرید میز کنفرانس ۲۰ نفره نحوه استقرار و شکل ظاهری پایه های میز کنفرانس می‌باشد. پایه میز باید طوری تعبیه شود که نفرات به راحتی در پشت میز قرار بگیرند و هنگام نشستن و برخاستن پایه میز مزاحمتی را برای آنها ایجاد نکند؛
  • بین میز جلسه تا دیوار اتاق باید فاصله ای حدود ۱۱۰ تا ۱۴۰ سانتی متر وجود داشته باشد. این موضوع نه برای خرید میز کنفرانس ۲۰ نفره بلکه برای سایر میزهای اداری نیز باید مورد بررسی قرار بگیرد؛
  • همینطور پشت صندلی‌ها تا دیوار هم بهتر است که فاصله ای حدود ۸۰ تا ۹۰ سانتی متر وجود داشته باشد.

خرید اینترنتی میز کنفرانس ۲۰ نفره

خرید اینترنتی میز کنفرانس ۲۰ نفره از فروشگاه های معتبر و شرکت های شناخته شده در این حوزه بهترین راه است. سرعت بالاتر، امکان مشاهده تنوع بیشتر و مقایسه قیمت‌ها و همینطور زمان بیشتر برای انتخاب بخشی از مزیت های خرید اینترنتی میز کنفرانس ۲۰ نفره می‌باشد. میز کنفرانس بیست نفره به علت پر استفاده بودن در اکثر محیط های اداری بیشترین مشتری را دارد. پیشنهاد ما به شما این است که با انتخاب هر کدام از مدل های مدنظر در سایت مبلمان اداری یکتا جهت کارشناسی و مشاوره با مجموعه ما ارتباط بگیرید. همانطور که متوجه شدید میز کنفرانس اهمیت زیادی دارد و نقش آن در اتاق کنفرانس شما بی دلیل نیست و برای شما مزیت های زیادی دارد و بیشتر فعالیت و کسب و کار شما روی میز کنفرانس اتفاق می افتد. یکی از این مزیت‌ها این است که شما با خرید میز کنفرانس بیست نفره به راحتی بر روی جلسات و کارمندان خود نظارت دارید و همینطور کارمندان شما به راحتی کنار یکدیگر در جلسات نظرات خود را بیان می کنند و با یکدیگر تعامل دارند و این روند برای بازدهی شرکت شما عالی می باشد.

قیمت میز کنفرانس ۲۰ نفره

قیمت میز کنفرانس ۲۰ نفره اهمیت زیادی برای خریداران دارد و مسلماً هیچ خریداری مایل به پرداخت هزینه زیاد و اضافی نیست. به طور کلی قیمت میز کنفرانس به چند عامل بستگی دارد؛ شکل و متریال و مواد اولیه مورد استفاده در ساخت میز، از جمله این موارد هستند. اما مهم‌ترین عامل که در قیمت میز کنفرانس (۲۰ نفره) تاثیر زیادی دارد تعداد نفرات میز کنفرانس شما می باشد چرا که هرچه تعداد نفرات شما بالاتر برود موارد مصرفی در ساخت و تولید میز کنفرانس نیز بیشتر می شود. به همین خاطر است که پیشنهاد می‌کنیم در هنگام خرید میز کنفرانس از تعداد نفرات خود برای سفارش میز کنفرانس اطلاع داشته باشید.

میز کنفرانس ۲۰ نفره میزی محبوب و خاص

از آن جایی که امروزه مبلمان اداری از اهمیت بالایی برخوردار می باشد میز کنفرانس ۲۰ نفره یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین میز های اداری به حساب می آید. در هر شرکت و سازمانی شما نیازمند میز کنفرانس ۲۰ نفره می باشید. اگر فضای اتاق کنفرانس شما بزرگ می باشد و همچنین افراد زیادی را به جلسات خود دعوت می کنید میز کنفرانس ۲۰ نفره نیاز ضروری شما می باشد. برای خرید میز کنفرانس ۲۰ نفره باید به نکات زیادی توجه کنید. یکی از این نکات که اهمیت زیادی دارد ارتفاع استاندارد میز کنفرانس ۲۰ نفره می باشد.

داشتن زیبا ترین میز کنفرانس قطعا خوشایند است اما اصولی بودن این میز از همه چیز بیش تر اهمیت دارد چرا که کارمندان و میهمانان شما پشت این میز باید احساس راحتی داشته باشند. همچنین انتخاب رنگ میز کنفرانس ۲۰ نفره اهمیت زیادی دارد. اگر که رنگ میز کنفرانس ۲۰ نفره شما با دکوراسیون اتاق کنفرانس شما هم خوانی داشته باشد فضای کار را دلنشین تر و جذاب تر می کند در نتیجه این امر سبب می شود تا کارمندان شما با انرژی بیش تری مشغول به کار شوند و بازدهی جلسات شما بیش تر شود.

مطالب مرتبط :

پارتیشن اداری فلزی و شیشه ای

پارتیشن اداری فلزی و شیشه ای

پارتیشن اداری فلزی و شیشه ای یکی از ابزار طراحی دکوراسیون به شمار می رود که بسته به نوع آن برای اهداف متخلفی کاربرد دارند.

انتخاب میز کارگروهی مناسب

انتخاب میز کار گروهی مناسب

انتخاب میز کارگروهی مناسب در گرو انتخاب درست میز است. خرید مناسب میزهای اداری علاوه بر زیبایی که به محیط شما می‌دهد، کارایی بالایی را

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند