تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

مبلمان اداری مطب

فهرست مطلب :

مبلمان اداری مطب موضوع امروز تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا است و برای صاحبین کلینیک های و مطب ها خواندن این مقاله را به شدت پیشنهاد می کنیم . بهترین ترکیب رنگ برای مطب ها کدامند ؟ بررسی ملزومات یک مطب و کلینیک از صفر تا صد  و موضوعات این چنین . بهتر است همین ابتدا این موضوع را بررسی کنیم ، به طور کلی مراجعه به مطب دکتر تجربه دلنشینی نیست حالا تصور کنید به مطب دکتر یا کلینیکی رفته اید که دکوراسیون اداری نه چندان مناسبی را داشته باشد ، به طور قطع شما از حضور در آنجا دو چندان آزار می بینید . تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا به بررسی موضوع طراحی مبلمان اداری مطب با کارایی و زیبایی بی نظیر می پردازد .

مبلمان اداری یکتا  تولید کننده انواع مبلمان اداری کلاسیک ، مبلمان اداری مدرن و مبلمان اداری لوکس می باشد. برای آشنایی با محصولات ما به بخش های مربوط مراجعه نمایید.

مبلمان اداری مطب

حالا با تمام این صحبت ها چگونه یک تجربه مناسب را در مطب و کلینیک برای مراجعین به ارمغان بیاورید . البته که به عنوان یک پزشک تمرکز اصلی شما بیشتر روی درمان بیماران و رسیدگی به مراجعین خودتان است . ولی به چند نکته توجه داشته باشید . اول اینکه طراحی مناسب مبلمان اداری مطب و مبلمان اداری کلینیک می تواند یک آرامش خاطر به مراجعین و بیماران بدهد . و دومین موضوع که برای تمام مشاغل و کسب و کار ها مهم است ، کسب درآمد از محیط کارتان می باشد  ، زیبایی و مدرن بودن دکوراسیون داخلی مطب می تواند به تعداد مراجعین شما بیافزاید . حضور در یک کلینیک و مطب زیبا و مدرن بهتر است یا رفتن به یک کلینیک نه چندان زیبا و دلنشین .

جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله  کارخانه مبلمان اداری را مطالعه کنید

اداری مطب 12 1

صندلی انتظار مطب

در مطب ها و کلینیک ها و حتی در بیممارستان ها ، صندلی های انتظار بسیار زیاد دیده می شوند . معمولا مراجعین و یا همراهان آن ها جایی را برای نشستن نیاز دارند که در مدت زمانی که به حل مشکل خود مشغول هستند امکان نشستن را نیز داشته باشند . صندلی های انتظار بهتر است یا مکمل رنگ محیط باشند یا هم رنگ محیط که البته بررسی این موضوع امری کارشناسی شده و سلیقه است که بعد از تعیین رنگ محیط و سایر مصنوعات خود به آن می پردازید .

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله تجهیز سالن همایش را مطالعه کنید.

صندلی های انتظار می توانند مبل ها اداری باشند می توانند چند صندلی اداری به هم متصل باشند بسته به سلیقه شما و استفاده و کارایی در محیط انتخاب می شوند  .

بیشتر بخوانید : تاثیر معماری مدرن در دکوراسیون داخلی مطب

اداری مطب

منطقه ای که برای انتظار مشتریان خود در نظر می گیرید اولین جایی است که مراجعین به آن جا می روند . بهتر است محیط را بسیار زیبا و دلنشین و راحت در نظر بگیرید . ارباب رجوع نباید احساس خستگی کند و برای انتظار تا رسیدن نوبت بهتتر است احساس راحتی را به آن ها القا کنیم . این مسائل به رونق  کسب و کار شما بسیار مرتبط است پس به هیچ عنوان آن را نادیده نگیرید ! .

بیشتر بخوانید : دکوراسیون داخلی مطب

اداری مطب 5 1

قیمت صندلی انتظار

بعد از توضیح درباره اهمیت صندلی انتظار ، به قیمت صندلی انتظار می پردازیم . نحوه قیمت گذاری بر روی این محصولات بسته به نوع متریال مصرفی آنها می باشد . تعداد سفارش شما برای صندلی های انتظار نیز بر روی قیمت آن ها نیز تاثیر می گذارد . اگر از صندلی های انتظار فلزی استفاده کنیید قیمت ها نسبت به آن بررسی می شود . فلز استیل براق برای صندلی انتظار یکی از رایج ترین مدل های صندلی انتظار است . اگر از چرم استفاده کنید قیمت ها متفاوت بوده اما دست شما برای طراحی دکوراسیون زیباتر و شکیل تر باز است . به عنوان کارشناس حوزه مبلمان اداری به شما این پیشنهاد را می دهیم که هیچ گاه کیفیت را فدای قیمت نکنید . زیبایی محیط شما تاثیرات بسیار زیادی راروی نحوه بازدهی پرسنل و همچنین در آمد شما دارد . تفاوت قیمت ها معمولا بین شرکت ها و مجموعه های حاضر در این عرصه آنچنان فاحش نیست و تفاوت اندک آن به دلیل رقابت سالم ما با یکدیگر است اما اگر شما با قیمت هایی پایین تر از حد معمول محصولی را پیدا کردید بهتر است به کیفیت کار آن شک کنید . ما در شرکت مبلمان اداری یکتا بالاترین کیفیت ممکن با بهترین قیمت را به شما ارائه می دهیم . خودتان بعد از تماس با کارشناسان ما می توانید قضاوت کنید .

بیشتر بخوانید : دکوراسیون داروخانه

ملزومات مبلمان اداری مطب

مبلمان اداری مطب دسته ی بسیار بزرگی را در خود جای می دهد در ادامه این مقاله به تمام این ملزومات می پردازیم . ابتدا آن ها را معرفی می کنیم ، کانتر پذیرش ، میز مدیریتی یا میز کارشناسی برای میز پزشک ، صندلی انتظار و مبل اداری ، صندلی اداری ، کتابخانه اداری ، دیوار کوب و پارتیشن اداری در صورت نیاز و میز جلو مبلی .

کانتر پذیرش : تمامی کلینیک ها و مطب ها یک یا چند منشی برای ساماندهی امورات خود دارند ، اولین جایی که ارباب رجوع به آن مراجعه می کند کانتر پذیرش یا میز منشی است ، بهتر نیست به زیبایی آن بیاندیشید ؟ کارایی میز منشی برای مطب و کلینیک باید به گونه ای باشد که کابر به راحتی بتواند با مراجعه کننده ارتباط برقرار کند و البته حریم شخصی خود را نیز داشته باشد . ما در شرکت مبلمان اداری یکتا توانایی خود را در تولید انواع مختلف کانتر پذیرش و میز منشی به همگان نشان داده ایم .

منطقه ای که برای انتظار مشتریان خود در نظر می گیرید اولین جایی است که مراجعین به آن جا می روند . بهتر است محیط را بسیار زیبا و دلنشین و راحت در نظر بگیرید . ارباب رجوع نباید احساس خستگی کند و برای انتظار تا رسیدن نوبت بهتتر است احساس راحتی را به آن ها القا کنیم . این مسائل به رونق کسب و کار شما بسیار مرتبط است پس به هیچ عنوان آن را نادیده نگیرید ! .

بیشتر بخوانید : دکوراسیون داخلی مطب
میز پزشک : میز پزشک می تواند یک میز مدیریتی باشد می تواند یک میز کارشناسی ، بسته به نوع سلیقه و کاربر شما این انتخاب صورت میگیرد . استفاده از سبک مدرن برای دکوراسیون مطب این موضوع را می طلبد کهشما نیز از میز اداری مدرن استفاده کنید . میز مدیریت کلاسیک نیز بسیار شکیل و باوقار است و چهره بسیار زیبایی را به محیط کار شما می دهد .

مبلمان اداری مطب

کتابخانه اداری : کتابخانه اداری یا کمد اداری برای نگهداری پرونده ها و مدارک لازم و همینطور ساماندهی کارها توسط منشی بسیار کاربردی است .

مبلمان اداری مطب

دیوار کوب : دیوار کوب اداری یکی از زیبترین مصنوعاتی که می توانید برای بهتر شدن محیط خود از آن ها استفاده کنید . معمولا دیواره های همه ساختان ها از رنگ و رخ یکسانی می باشند . با استفاده از دیوار کوب شما می توانید به هر نحوی که می خواهید دیواره ها را پوشش دهید و زیبایی را برای آن ها ه ارمغان بیاورید . استفاده از کمد ها و شلف های متفاوت به صورت مخفی و نمایان در دیوار کوب های شرکت مبلمان اداری یکتا فراهم است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است .مبلمان اداری مطب

مبلمان اداری مطب

پارتیشن اداری : پارتیشن های اداری برای جدا سازی محیط استفاده می شوند . اگر محل کار شما اتاق های کمتری دارد و شما نیاز به قسمت بندی فضا دارید می توانید از این پارتیشن های اداری استفاده کنید . کاربرد بالا به همراه زیبایی و چشم نوازی بسیار زیاد .

میز جلو مبلی : میز پذیرایی یا میز جلو مبلی برای استفاده بهتر از محیط و زیبا تر کردن محل کار خود .

مبلمان اداری مطب

خرید مبلمان مطب

خرید مبلمان مطب باید از شرکت های معتبر باشد . پزشکان عزیز معمولا کیفیت بالایی را برای محیط خود می خواهند . ما در شرکت مبلمان اداری یکتا با سابقه درخشان و طولانی مدت برای تجهیز دکوراسیون مطب و کلینیک این نوید را به شما خوانندگان می دهیم که بالاترین کیفیت ممکن را از ما میبینید . تجهیز دکوراسیون مطب امری کارشناسی است ، بررسی کارایی شما و انتقال تجربه ها توسط کارشناسان ما صورت میگیرد . به خوبی می توانید از این تجربه و نظرات کارشناسان با یک تماس به شماره های ۴۴۶۲۰۰۸۶ و۴۴۶۲۰۰۸۷ برخوردار شوید 

مطالب مرتبط :

تنظیم صندلی اداری

تنظیم صندلی اداری

تنظیم صندلی اداری تنظیم صندلی اداری عنوان مقاله از تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا میباشد و سعی داریم در این مقاله نکاتی را درباره صندلی

طراحی دکوراسیون دفتر وکالت

اصول طراحی داخلی دفتر وکالت

برای طراحی دکوراسیون داخلی دفاتر کار حقوقی و وکالت و تجهیز مبلمان اداری آن ، به دلیل تعامل با مراجعین که به دلایل متفاوت درگیر

میز کنفرانس طبیعت

میز کنفرانس ام دی اف(MDF)

میز کنفرانس ام دی اف(MDF) میز های کنفرانس انواع متفاوتی دارند و از مواد اولیه مختلفی تشکیل می شوند . میز کنفرانس ام دی اف(MdF)

میز کنفرانس یو شکل

میز کنفرانس U شکل

میز کنفرانسU شکل یکی از مرسوم ترین مدل ها و طرح های میز های کنفرانس است که در کاتالوگ شرکت مبلمان اداری یکتا طرح ها

راهنمای خرید میز منشی

راهنمای خرید میز منشی

راهنمای خرید میز منشی خلاصـــه ای از متن:  مقاله پیش روی شما یک راهنمای خرید میز منشی جامع و کامل می باشد. کانتر پذیرش یا

تجهیز دفتر کار خانگی

دفتر کار خانگی در عصر حاضر اهمیت خود را پیدا کرده است و ما در تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا به نحوه چیدمان و تجهیز

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند