تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

اهمیت میز پذیرش

فهرست مطلب :

اهمیت میز پذیرش در مجموعه های کاری متفاوت ، مختلف است . میز های پذیرش تنوع بسیار ززیادی را دارند و این تنوع بالا کارایی های متفاوتی را نیز ایجاب می کند . ما در شرکت مبلمان اداری یکتا سعی کرده ایم تنوع محصولات خود را حفظ کنیم تا تمام سلیقه ها را پوشش دهیم و البته مهم تر از حفظ تنوع بالا ، ارائه محصول بی نقص و با کیفیت را تا کنون سر لوحه کار خود قرار داده ایم . در ادامه همراه تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا باشید تا از اهمیت میز پذیرش و انواع آن مطلع شوید .

حالا به اولین سوال پاسخ می دهیم ، چرا کانتر پذیرش برای شررکت ها مهم است ؟ به طور کلی مبلمان اداری و دکوراسیون اداری برای نشان دادن عزم و توانایی شرکت ها نقش بسیار مهمی را دارد . کانتر پذیرش نیز بخشی از همین مبلمان اداری به شمار می رود ، این قسمت کار شما اولین جایی است که مراجعه کنندگان آن را می بینند . بسته به نوع کار مجموعه شما نیز میزان سختی کار منشی متفاوت است بنابر این میز های پذیرش نیز در کسب و کار ها و محیط های تفاوت کارایی متفاوتی را دارند . به همین دلیل صرف زمان برای انتخاب و تجهیز مناسب آن کاملا توجیه پذیر می باشد . از این رو برای انتخاب مبلمان اداری و میز منشی به چهار عامل اصلی زیرتوجه نمایید .

اهمیت میز پذیرش

اصالت شما در مبلمان اداری و میز پذیرش

تک تک عناصری که محیط شما را تجهیز می کنند باید در راستای انتقال چند موضوع در کنار هم چیدمان شوند . این موضوعات شامل احساسات درون سازمانی شما ، ایجاد حس راحتی ، ایجاد زیبایی در محیط ، می باشند . در مقالات قبلی نیز گفته شده بود که مبلمان اداری و دکوراسیون اداری چه تاثیری بر کسب و کار شما دارد .

اکنون که از این موضوع با خبر هستیم بهتر است از فرم و چهارچوب همیشگی کمی خارج شوید و طرح ها و مدل های مدرن را در محیط خود پیاده سازید . میز پذیرش نیز اولین نماینده زیبایی در محیط کاری شما می باشد . از این موضوع غافل نشوید . حال چه میز پذیرش ، چه هر محصولی از دکوراسیون شما در هر نقش و طرح و رنگی باشند ، باید ماهیت سازمان و مجموعه شما را به رخ بکشند .

بیشتر بخوانید : چگونه یک میز اداری مناسب انتخاب کنیم ؟

اهمیت میز پذیرش

عملکرد میز پذیرش مهم است ؟

البته که مهم است !!! همه چیز تزئین و زیبایی نیست . مبلمان اداری علاوه بر زیبایی باید عملکرد و کارایی بالایی را نیز داشته باشد . برای رسیدن به این هدف شما باید از شرکت های معتبر حاضر در زمینه مبلمان اداری کمک بگیرید . استفاده از مبلمان اداری مدرن و ارگونومیک مهم ترین مسئله ای است که باید برای داشتن دکوراسیون زیبا و کارا در نظر بگیرید . میز پذیرش نیز از این قاعده جدا نیست. یک میز پذیرش حتما باید به گونه‌ای طراحی و انتخاب شود که بتواند بیشترین بازده را بسته به نوع کار شما داشته باشد. کاربرانی آن نیز نباید با سختی و مشقت مشغول به انجام امور شوند. کانتر پذیرش چه کوچک چه بزرگ باید به گونه ای طراحی و تولید شود که برای کاربرانش بیشترین بهره وری را به ارمغان بیاورد .

اهمیت میز پذیرش

نظم و نظافت در میز پذیرش ؟!؟!؟

بالاتر نیز اشاره کردیم که میز پذیرش و نمای ظاهری محیط آنجا ، اولین تصویری است که مخاطب از مجموعه شما در ذهن خود حک می کند و تا مدت ها همان تصویر را به عنوان اصلی ترین یادآوری نسبت به شما دارد . میز های پذیرش که در راس توجه قرار می گیرند باید عاری از هر گونه آلودگی و بی نظمی باشند . اگه مراجعه کننده دید مستقیم به قسمت کاربران یک کانتر پذیرش دارد حتما در نظر داشته باشید که نظافت و نظم روی میز بسیار پر اهمیت است . اما اگر مخاطب شما دید مستقیمی بر میز کار شما نداشت و بیشتر قسمت جلویی میز ( تابلو ) را می دید ، بهتر است از تمیز بودن آن جا نیز اطمینان حاصل کنید . برخی از میز های پذیرش در قسمت جلو از نور ها و لامپ ها شیلنگی بهره می برند . در این موارد نیز باید حتما به آلوده نبودن تابلوی میز بیشتر توجه کنیم چرا که نور پردازی باعث توجه بیشتر به آن قسمت می شود .

بیشتر بخوانید : انتخاب میز اداری و نکاتی در مورد آن

میز پذیرش، نماینده‌ ی شرکت قبل از آغاز مذاکرات مهم است.

تاکنون متوجه شده ایم که اولین و اصلی ترین جایی که مراجعه کننده شما به آن جذب می شود کانتر پذیرش است . حال این مراجعین می توانند مشتریان شما ، پرسنل شما و یا حتی افرادی برای مذاکره با مجموعه شما باشند . تاثییرات مثبتی که دکوراسیون اداری شما بر روی افراد می گذارد صد در صد بازده کاری شما را بالاتر می برد . پس اجازه دهید محیط ، شما را معرفی کند . این کار باعث ایجاد رابطه موفق بین شما و تما افرادی که در آن مجموعه حضور پیدا می کنند ، می شود .

بیشتر بخوانید : میز اداری مناسب

پیشنهاد ما

در نهایت اگر تصمیم بر خرید مبلمان اداری و اجرای دکوراسیون شیک را در محیط خود داشتید ، این مقاله یکی از بهترین مقالات در این زمینه است . این موضوعات مطرح شده و بسیاری از موضوعات دیگر که در مقلات قبلی به آن ها پرداختیم میتوانند راهنمایی خوبی را به خریداران مبلمان اداری کنند . بنابراین اگر مجموعه شما صندلی اداری و میز اداری مناسبی را ندارد ، اکنون بهترین وقت برای تعویض سبک کارتان است . تاثیرات مبلمان اداری مناسب در روند کار شما و نحوه موفقیت و سرعت پیشرفتتان را دست کم نگیرید .

بیشتر بخوانید : طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

اهمیت میز پذیرش

قیمت میز منشی

منشی یک مجموعه مدیریت ارتباطات با مشتریان و مراجعین را بر عهده دارد و میز پذیرش را نیز می توان در واقع منطقه ای که مدیریت در آنجا انجام می شود نامید ، انتخاب دکوراسیون مناسب که میز منشی نیز از اجزای اصلی آن است می تواند در جذب مشتری و افزایش پرستیژ مجموعه شما بسیار تاثیر گذار باشد، به طور کلی دکوراسیون مناسب می تواند باعث آرامش مشتری و افراد حاضر در محیط شود و همین آرامش فکری در روند کاری شرکت شما تاثیر بسیار خوبی را خواهد گذاشت، در ضمن علاوه بر تمام این موارد ، مهم ترین مسئله اثری است که میز و صندلی اداری محل کار روی کارمندان و پرسنل می گذارند، عملکرد و بازده یک شرکت وابسته به عملکرد و بازده پرسنل آن شرکت است که البته منشی شرکت یکی از بخش های مهم آن می باشد انتخاب میز منشی مناسب باعث انجام دقیق و بهتر کار ها توسط کاربران می شود و از بروز خستگی و از دست دادن انرژی زیاد جلوگیری می کند . در ادامه به بررسی نکات مهم در انتخاب میز منشی مناسب می پردازیم و اطلاعات خوبی را در مورد نحوه قرار گیری میز و خرید مناسب آن ارائه می کنیم.

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری مطب

نحوه قرار گیری میز منشی در شرکت

نحوه قرار گیری میز منشی و کانتر پذیرش باید به گونه ای باشد که کاربر در آن احساس راحتی داشته باشد و تمرکزش روی کار بماند . این موضوع مهمترین اصل در نحوه قرار گیری میز منشی است و از آن به سادگی عبور نکنید ، علاوه بر این می توان نکات دیگری را هم به صورت زیر بیان کرد:

  • قرار گرفتن میز منشی و یا کانتر پذیرش در کنار ورودی ، کنار پنجره و کنار وسایل گرمایشی یا سرمایشی ممکن است باعث بروز اختلال در عملکرد کاربر بشود پس میز را باید از موارد گفته شده کمی دور کرد.
  • دومین مورد این است که میز منشی باید در مکانی قرار بگیرد که منشی بتواند ارتباط مناسب با مشتری برقرار کند، منظور از ارتباط مناسب یعنی امکان گفتگوی رودررو و مستقیم.
  • توجه داشته باشید که بهتر است میز در مکانی قرار گیرد که نور مشتقیم آفتاب از پشت سر به آن نتابد چرا که در این صورت شخصی که در جلوی منشی قرار خواهد گرفت با مشکل برخورد آفتاب روبرو می شود.
  • در آخر نیز توجه کنید که محل قرار گیری میز کانتر باید به گونه ای باشد که به بخش زیادی از فضای کاری اشراف داشته باشد.

میز پذیرش و کانتر اداری معمولاً در شرکت ها و سازمان های بزگ و معتبر ، دفاتر مهندسی ، موسسات مالی و اعتباری و … جهت راهنمایی مراجعین استفاده می شود.
از آنجایی که برای قسمت ورودی شرکت ها طراحی می گردد ، زیبایی و کارایی دو عنصر مهم است که باید برای این میز های پذیرش مورد توجه قرار بگیرند .

میز پذیرش چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

  • رنگ بندی مناسب داشته باشد ، یعنی با دکوراسیون مجموعه شما هارمونی داشته باشد
  • استفاده از المان های خاص مانند لوگو و نام مجموعه شما روی تابلوی جلوی میز
  • استفاده از نور پردازی مناسب برای جلوه دادن به میز پذیرش
  • و نکته آخر ، ارتفاع و طراحی ارونومیک میز پذیرش است که باید به گونه ای باشد که کاربر آن در طولانی مدت احساس درد فیزیکی به علت نا مناسب بودن ارتفاع میز نداشته باشد .

خرید میز پذیرش اولویت اول هر اداره ای است!

اهمیت میز پذیرش

همان گونه که از نام این میز مشخص است ، پذیرش کلیه مشتریان ، مهمانان ، مراجعه کنندگان بر عهده شخصی است که بر پشت این میز اداری می نشیند و اولین جاییست که به مشتریان خدمات مربوطه را ارائه می دهد.

میز پذیرش یا کانتر پذیرش بهتر است در قسمتی دنج و به صورت شاخص قرار گیرد و در دسترس عموم باشد ، دلیل این کار هم جلوگیری از سردرگمی افراد در بدو ورود به مجموعه است پس در انتخاب میز پمنشی یا کانتر پذیرش خود بهتر است که وسواس زیادی به خرج دهید چرا که طراحی هوشمندانه آن برای هر کسب و کاری بسیار مهم و ضروری می باشد و می تواند به جذب مشتریان شما کمک شایانی کند .

بیشتر بخوانید : کانتر پذیرش یا میز منشی مناسب

جنس و اشکال میز پذیرش یا کانتر اداری

کانتر های پذیرش و یا میز های منشی بر اساس نیاز کاربران با جنس های متفاوتی تولید می شوند. که این ها شامل ام دی اف ، فلز ، شیشه که از اصلی ترین مواد اولیه و متریال تولیدی این نوع میزهای اداری می باشند . این متریال استحکام و کاربرد و روح متفاوتی دارند و بهتر است با نظر کارشناسانه ان ها را برای مجموعه خود برگزینید .

تنوع مدل برای میز های اداری بسیار زیاد است کانتر پذیرش نیز از این قائله مستثنی نیست . میز های ال شکل ، دایره ای ، مستطیلی و … دسته بندی های این میز های پذیرش را بر عهده دارند . البته که لازم به ذکر است طراحی و تولید برخی از همین مدل ها مانند مدل منحنی و دایره ای کار هر کسی نیست !!!

بیشتر بخوانید : انواع میز نشی و نحوه خرید آن ها

ما در مجموعه مبلمان اداری یکتا با افتخار به شما می گوییم که جزئی از اولین ها و معدود طراحان و تولید کنندگان کانتر های نیم دایره و دایره ای و منحنی بوده ایم و در تمام این مدت حضور ما در این عرصه سعی داشتیم بیشترین میزان کیفیت را در برابر بهترین قیمت ها به مشتریان خود ارائه دهیم . خودتان قضاوت کنید .
به طور کلی میز های اداری می توانند ظاهری رسمی داشته باشند و یا ظاهری مدرن و دوستانه تری را داشته باشند. انتخاب هرکدام از اینها به سلیقه خریدار و سبک مجموعه بر میگردد.
تصویر سازی ایده آل مراجعه کنندگان شما ، از مکانی که در آن حضور پیدا کردند بسیار پر اهمیت است ، به همین دلیل است که در طراحی این میز ها تنوع بسیار بیشتری وجود دارد .

حال شما ممجموعه ای را اداره می کنید و محیط کوچکی را دارید . باید قید میز منشی و کانتر پذیرش مورد علاقه خود را بزنید ؟؟ البته که نه چندین راه برای ایجاد یک فضای حرفه ای و کارشناسی شده وجود دارد از جمله استفاده از پارتیشن اداری !!! شاید بپرسید پارتیشن اداری به چه دردی می خورد بهتر است کمی حرفه ای تر به این موضوع نگاه کنید . پارتیشن اداری فضای شما را تقسیم می کند و می توانید محیط تان را به بخش های متفاوت تقسیم کنید اگر که فضای کوچک شما بخش پذیرش را با سایر بخش ها یکی می کند ، پارتیشن بندی یکی از بهترین راه ها است .

اگر پارتیشن بندی کارساز نبود چه ؟ اید مجموعه شما زمان و بودجه لازم را برای پارتیشن اداری نداشته باشد در این مورد باید قید میز منشی شیک خود را بزنید ؟ به هیچ وجه !!! ما در مجموعه مبلمان اداری یکتا از ابتدا رضایت مشتریانمان را هدف قرار داده ایم . اولین قدم ارائه مدل های دیگر است که مناسب محیط شما باشد . اگر حتی از مدل ها پشنهادی کوچک تر استقبال نکردید این جا تفاوت خود را با سایر رقبا به شما نشان خواهیم داد . طراحی و تولید سفارشی مطابق با استاندارد ها و تغییر ابعاد مناسب با فضای شما .

ملزومات میز پذیرش برای کارایی بیشتر

میز های پذیرش به تنهایی کارایی بسیار زیادی را دارند اما در برخی از مجموعه ها علاوه بر وجود فایل کشویی ، کتابخانه اداری و کمد اداری نیز به کار می رود و استفاده بهتر از فضا توسط کتابخانه اداری یا کمد اداری بهترین انتخاب برای شماست .

میز کردنزا نیز به تازگی جایگاه مناسبی را در دکوراسیون مدرن برای خود جذب کرده است . میز کردنزا یا کمد اداری کوتاه برای استفاده بهتر از فضا می باشد که زیبایی بسیار جالب توجه ای را دارد .

حرف آخر

در ابتدا امیدواریم که این مطالب در خرید میز نشی به شما کمک شایانی کند و امیدواریم که در آینده افتخار همکاری با مجموعه شما را نیز داشته باشیم . برای جمع بندی این مقاله با عنوان ” اهمیت میز پذیرش ” باید بگوییم که میز منشی ، کانتر پذیرش ، میز پذیرش یا هر اسم دیگری که برای این دسته از میز های اداری به کار می رود یکی از مهمترین بخش های مجموعه شما می باشد . زیبایی کارایی ان تاثیرات بسیار مثبتی را بر روی کسب در آمد شما می گذارد . اهمیت میز پذیرش مناسب را دست کم نگیرید .

مطالب مرتبط :

ابعاد میز منشی و کانتر پذیرش

ابعاد میز منشی و کانتر پذیرش

تعریف میز منشی استاندارد ابعاد میز منشی و ابعاد کانتر پذیرش عنوان نوشته امروز ما در تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا است. به طور کلی

دکوراسیون لوکس در هواپیما (۱۳)

دکوراسیون لوکس در هواپیما

دکوراسیون لوکس در هواپیما موضوع جذای امروز ما در تحریره مبلمان اداری یکتا است . ما سعی داریم که هر هفته از لوکس ترین دکوراسیون

تجهیز دفتر کار خانگی

دفتر کار خانگی در عصر حاضر اهمیت خود را پیدا کرده است و ما در تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا به نحوه چیدمان و تجهیز

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند