تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
پروژه میز کنفرانس

استعلام قیمت میز کنفرانس به همراه مشاوره خرید

میز کنفرانس یکی از مهمترین اجزاء یک دکوراسیون اداری به شمار می‌رود که در مجموعه مبلمان اداری یکتا یکی از پرفروش‌ترین محصولات بوده و با بیشترین تنوع و بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می‌شود.

  1. جهت خرید میز کنفرانس از مبلمان اداری یکتا می توانید با شماره‌های 02144620087 یا 09026262002 ارتباط بگیرید.
  2. شما می توانید درخواست خود را از طریق دکمه زیر اعلام فرمائید تا ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرم. 

پروژه میز کنفرانس و تجهیزات سالن کنفرانس

پروژه های سالن کنفرانس که معمولا کار زیادی را میطلبند تجربه ی بسیار خوبی برای شرکت های حاضر در عرصه دکوراسیون اداری می باشند . پروزه میز کنفرانس و تجهیز سالن های همایش و کنفرانس معمولا میز های کنفرانس بزرگ در طرح های متنوع و دیوار کوب ها و پارتیشن بندی های خاص خود را می خواهد . جدای از موضوع محصولات ، سقف و کف این سالن ها و اتاق جلسات نیاز به کار دارند و پارکت یا حتی پارتیشن و دیوار کوب آکوستیک می خواهند .

پروژه های میز کنفرانس شرکت مبلمان اداری یکتا را در ادامه میبینید که با توضیحات مربوطه سعی داشتیم تا جزییات را برای مخاطب بیان کنیم . تعداد بالای این پروژه های میز کنفرانس به وضوح نشان دهنده رضایت مشتریان سابق ما از کیفیت کار ها و پروژه ها می باشد .

پروژه میز کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس مسکن و شهرساز

میز کنفرانس هفده نفره سفارش مسکن و شهرسازی ، در دی ماه سال ۹۶ با طراحی و تولید و اجرای شرکت تجهیز دفتر یکتا استارت خورد . و با رضایت کامل مشتری به پایان رسید .

پروژه میز کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس سپرده گذاری مرکزی

میز کنفرانس هجده نفره سفارشی مجموعه سپرده گذاری مرکزی ، با تغییرات در طرح اصلی که چالشی بود همچون سایر میز ها ومحصولات اداری سفارشی برای ما . اما به بهترین شکل این پروژه در مرداد ماه سال ۹۴ تحویل کارفرما داده شد و رضایت کامل مجموعه مقابل را دربر داشت .

پروژه میز کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اهواز

پروژه بزرگ دانشگاه آزاد اهواز شامل میز کنفرانس منحنی هفتاد و دو نفره ، ترمیم محیط و دیواره ها ، پارتیشن بندی سالن ، دیوارکوب دور تا دور محیط ، ایجاد سیستم صوتی مناسب با سالن کنفرانس ، ترمیم کف و سقف فضای سالن کنفرانس دانشگاه آزاد بود که همه توسط شرکت تجهیز دفتر یکتا طراحی و تولید و اجرا شد . این پروژه در سال نود و پنج توسط مبلمان اداری یکتا به پایان رسید . 

پروژه میز کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس شرکت پارس کرپ

میز کنفرانس نوزده نفره ، محیط بسیار کوچک و میز کنفرانس یو شکل بزرگ مورد پسند شرکت مقابل بود . این چالش بسیار مناسب بودکه مهارت خود را در این زمینه به سایرین نشان دهیم . موفقیت ما در پایان این پروزه فقط ظرف مدت ۱۵ روز کاری ، باعث خوشحالی مجموعه پار کرپ شد . این پروزه در اسفند سال ۹۵ انجام شد . 

پروژه میز کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس شرکت پروتئین مهیا

پروژه میز کنفرانس شرکت پروتئین مهیا که یک پروزه سفارشی با کیفیت بسیار بالا بود . هفده نفر در این محیط امکان استفاده از میز کنفرانس را داشتند . این میز کنفرانس از ا دی اف هایگلاس بوده و طراحی بسیار شیکی را دارد

پروژه میز کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس دفتر وکلای بین الملل

میز کنفرانس بیست نفره ، در پروزه دفتر وکلای بین الملل توسط مجموعه تجهیز دفتر یکتا طراحی و تولید شد . امکانات خاص و سفارشی بر روی این یز کنفرانس پیاده شده بود . خوشبختانه بعد از دو هفته طراحی و تولید این پروژه در آبان ماه سال ۹۶ با رضایت کارفرما به پایان رسید . عکس های بیشتر را ببینید.

پروژه میز کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس وزارت نیرو

پروژه میز کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس وزارت نیرو با شکل و فرم منحنی . تعداد کاربران مد نظر نوزده نفر بود که با طراحی شیک و دقیق این تعداد براحتی در محیط کارفرما پیاده شد . چالش میز های منحنی برای مبلمان اداری یکتا همیشه چالشی جذاب بوده . هست .

پروژه میز کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس شرکت مس سرچشمه

پروژه میز کنفرانس بزرگ مس سرچشمه ، با تعداد بیست و یک نفر به علاوه شکل و طرح منحنی به سفارش مشتری در آذر سال نو و شش استارت خورد . 

پروژه میز کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس کنترل ترافیک تهران

پروژه میز کنفرانس سفارشی مجموعه کنترل ترافیک تهران ، توسط شرکت مبلمان اداری یکتا طراحی و تولید شد و در فضای مد نظر کارفرما به خوبی و با بالاترین کیفیت به اجرا در آمد . این پروژه در بهمن سال نو و شش انجام شد .

پروژه میز کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان بیجار

پروژه خاص و پر چالش شبکه بهداشت و درمان بیجار که در سال نود و شش توسط شرکت مبلمان اداری یکتا طراحی و اجرا شد . این پروژه میز کنفرانس منحنی شکل با تعداد سی و سه نفر بود .

پروژه میز کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس شرکت طنین گستر عسلویه

پروژه میز کنفرانس شرکت طنین گستر عسلویه در تیر ماه سال ۹۹ توسط مجموعه ما طراحی وتولید شد و به بهترین شکل در عسلویه اجرا شد . این میز کنفرانس بیست و پنج نفره با ترکیب متریال های چرم و چوب ظاهر بسیار خوبی را گرفت .

پروژه میز کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس شرکت سامان پردازش

پروژه میز کنفرانس شرکت سامان پردازش با میز کنفرانس هفده نفره و منحنی خود بار دیگر مجموعه مبلمان اداری یکتا را در زمینه طراحی وتولید بی نقص محک زد .

مهمترین دسته محصولات مبلمان اداری یکتا: